fredag 22 augusti 2014

Det är nåt speciellt!

"God natt min underbara älskade fästmö..."

Det är nåt speciellt med att kallas för fästmö. Jag har hittat den person jag ska och vill dela resten av mitt liv med, älska i nöd och lust, skaffa familj med, dela glädje o sorg och leva tillsammans med. Det är underbart! Jag kunde inte få nån bättre! 

Egentligen är det lite konstigt att man kan hitta en person som man klickar så bra med. Jonas är verkligen som min pusselbit. Tillsammans skapar vi det starkaste och finaste motiv ett pussel kan ha. 

Har du sett farfar? Detta pusslet är nåt alldeles extra. Inget av de där 500 eller 1000 bitars pusslen vi la slår detta pussel. Det här har bara två men inuti finns tusentals bitar som passar ihop. 

Jag älskar dig, Jonas, min fästman!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar