fredag 6 maj 2011

Sista året som "tonåring".

Idag är då min födelsedag, fast den är slut om ca 20 min...

Tänkte dela med mig av några bilder från dagen!







En bra dag!
Det hände mer saker än detta.
Efter skolan drog Johan med mig till Gino's Pizza och vi skulle äta och så dundrar några klasskamrater in som Johan hade gjort upp med dem att de skulle komma (utan att jag visste), så jag blev överraskad!

Jättetrevligt var det, vi åt och pratade och skrattade!
Sen parkerade en limousine precis bredvid oss vid uteserveringen så efter vi ätit fick vi sätta oss i den.
Den var riktigt snygg inuti! Kändes nästan lite "mäktigt" att få sitta i en riktig limo.

Imorgon händer lite mer saker och jag vet inte vad (iiih), ska bli spännande!

Ni ska få se min dag i bilder imorgon.
Nu ska jag sova, Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar