torsdag 24 november 2011

Det är i Skåre det händer...

Igår när jag satt på bussen hem från stan så kommer det en polisbil som kör förbi med blåljus o sirener på och varje gång man ser/hör en polisbil så blir man nästan lite ledsen inombords och tänker vad som hänt och vart.
Men tänkte inte så mycket mer på det.


Så när vi kommer till Skåre så är det polisbilar, ambulanser och brandbil mitt i vägen vid ICA. En polisman sa till busschauffören att hon fick köra förbi på kanten och när vi sakta åkte förbi såg man en man på bår och det var inte så kul att se. Jag blev ledsen när jag såg det...


Och tydligen hade det varit inbrott på ICA i Skåre, om det var förra veckan tro?
Jag bor alldeles för nära tydligen för det har inte jag hört något om förrän mamma o pappa berättade det i helgen. haha! Dock har jag ingen radio heller så kan vara det...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar