onsdag 25 januari 2012

Det är frågan..

Sitter i soffan och filosoferar samtidigt som jag kollar på "Den hemlige miljonären" och kommer på att jag har aldrig varit på en riktig date. Bara att bli frågad om man vill gå på en date, äta middag ute och gå på bio eller nåt sånt.

Jag säger alltid "man ska aldrig säga aldrig" och det stämmer, jag har sagt "aldrig" många gånger och det har skett ändå vissa saker så, man ska tänka igenom vad ordet egentligen betyder. Samma med ordet "för evigt", det är en väldigt lång tid, väääldigt lång tid.

Men det kanske bara är jag.. Jag säger inte saker som jag verkligen inte menar på riktigt. Jag säger inte "jag älskar dig" till någon jag inte älskar, det är tre väldigt starka ord och som bara borde användas om man verkligen säger dem från hjärtat. Man vet verkligen när man älskar någon, det känns.

Tänk efter på vad ni säger, gör eller tänker. Man kanske börjar uppskatta saker på ett annat sätt eller ser på saker på ett annat sätt än man gjort tidigare.

Ta hand om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar