lördag 25 augusti 2012

Obehaglig dröm

Nu på morgonen har jag inte sovit bra! Har vridit mig och vänt mig ett tag sen somnade jag en stund och drömde nog den jobbigaste, hemskaste (mest hemska) och obehagliga drömmen jag någonsin drömt tror jag och den har jag aldrig drömt förut. Jag drömde att jag låg på en sjukhussäng och blev undersökt. En sköterska "lyssnade" på magen genom att slå lite lätt här o där och hade stetoskop (heter det så?) som sköterskan lyssnade med. Och helt plötsligt får jag en syrgasmask och de börjar springa med sängen jag ligger på och jag har aldrig haft sån mask på mig förut och får ingen luft så tar av mig masken men då sätter de på mig den igen och förklarar ingenting för mig.

Sen hoppade det i drömmen och då var det massa släktingar som skickade brev och kort med hälsningar på. Sen vaknade jag med gråten i halsen och kunde inte somna om.
Den drömmen va inte kul. Jag såg ju allt från sängen jag låg på och det va bara människor överallt.

Undrar vad drömmen betyder..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar