fredag 18 januari 2013

Dissar konduktören på Öresundståg!

Jag är så irriterad nu! Jag och Jonas skulle med öresundståg 06:47 från Falkenberg.
Vi skulle till vagn 11 och gick förbi konduktören som stod ute på plattformen. Jonas går in på tåget och dörrarna börjar stänga sig. Jag står utanför och trycker på knappen flera gånger då jag ser att tåget börjar åka. Blir såklart arg, ledsen, irriterad och rent ut sagt förbannad. Nu sitter jag på ett annat tåg så Jonas får vänta på mig i Göteborg. Hela resan är försenad och förstörd på grund av att den konduktören inte skötte sitt jobb. Hoppas han har riktigt dåligt samvete, han kollade till och med på mig på plattformen när tåget åkte förbi mig.

Hoppas det här inlägget syns och att ni läser det, för så ska det inte vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar