tisdag 12 mars 2013

Lättar på hjärtat

Om 7 dagar har jag bott här i Halland i 8 månader. Tiden går otroligt fort och jag trivs jättebra här.
Och jag måste säga att många är så trevliga här, naturen bjuder på allt mellan sjö och hav ;), det finns möjligheter. Jag har till och med hunnit ta del av vården lite här och måste säga att den är toppen. Så trevliga och ger ett otroligt bra stöd. Kommer aldrig glömma första gången jag tog ett blodprov, jag hade turen att få en otroligt stöttande sköterska som tog blodprov på mig. Och att bli önskad en trevlig resa av vårdpersonal har jag nog aldrig varit med om. Så, tack vården i Falkenberg (regionhalland) för att ni är så bra!

Jag känner mig så glad idag så jag bara vill skutta runt överallt jag går. haha!

Hoppas ni har en toppen dag i solen idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar