torsdag 9 maj 2013

Klorin och handsprit är mina bästa vänner

Kul torsdag. Här sitter jag i ett rum och min kära sambo i ett annat. Jag hatar magsjuka, så fort den är i min närhet så är klorin och handsprit mina bästa vänner! Den här dagen har jag i princip sovit bort, har varit så otroligt trött. Vaknade vid 8 imorse och hade kanske sovit 9 timmar då. Gick upp med älsklingen vid 10 och vi blandade smoothies som vi skulle ha till frukost, men det blev det inte mycket utav. När klockan hunnit bli 11 va jag så trött så jag nästan somnade i fåtöljen. Så jag gick o la mig i sängen istället och somnade rätt snabbt. Vaknade av att telefonen ringde, då var klockan fyra. Så om man ska räkna ihop alla de timmarna jag sovit blir det sammanlagt ungefär 13 timmar. Jag tror inte jag kommer ha några problem att somna ikväll. Kommer nog sova som en stock inatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar