måndag 14 juli 2014

Seaweed serien på bodyshop!

Huden är ju olika på alla människor och det kan vara svårt att hitta produkter som passar. Vissa kan använda produkter som finns i vanliga livsmedelsaffärer och andra måste köpa de produkter som kostar tusenlappar. 

Jag har faktiskt hittat en serie som passar min hudtyp och mitt ansikte. Jag använder en ansiktstvätt och dagcreme från bodyshop - seaweed heter den. Den innehåller ingen olja och gör huden matt. 
Jag har använt den några veckor nu och det syns att den ger bra resultat. Äntligen!


Innan använde jag Tea tree serien men min hy blev bara fet och det kom mycket akne. 

Utöver dessa produkter så använder jag också basiron (5%) på de finnar jag har och den funkar också bra på mig. Så skönt är det när man hittar produkter som gör huden finare. Att man kan må så dåligt av små prickar...

Gå in i en bodyshop butik så hjälper dem dig, dem vet vad din hy behöver. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar