lördag 15 november 2014

Kärare än nånsin

Jobbade kväll igår och det gick väldigt bra för att vara så mycket folk i rörelse. Gästerna var väldigt nöjda och det är härligt! 

Somnade från telefonen igår så satte aldrig nåt alarm men vaknade för en halvtimme sen ungefär, skönt! 
Dock sov jag utan Jonas inatt. Alltid lika tråkigt att va ifrån honom så där. 
Kan inte riktigt fatta att man kan sakna nån så mycket när man bara ska vara ifrån varandra nån natt så där. 

Jobbar jag kväll på helgerna så är det inte många timmar vi ses. Och idag skulle han jaga så då sov jag hemma. Men imorn ses vi lite på förmiddagen i alla fall innan jag åker på jobb... 

Kärlek är faktiskt lite konstigt ändå. Men oj så härligt det är när det är bra. 
Jag blir bara mer kär för varje dag som går and i love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar