fredag 12 augusti 2011

Det närmar sig höstmys.

Ja nu börjar ju hösten krypa sig in på oss här i Sverige, igårkväll var det bara 9 grader ute, usch!
Men när hösten är här så är det ju oftast mys som står på schemat och i detta inlägg tänkte jag tipsa om lite nya filmer som kommer (på bio) nu i höst.

Jag börjar väl med en kärlekshistoria då...


PREMIÄR 16 NOVEMBER 2011




Och jag var ju bara tvungen att ta med den här filmen för de flesta av er har nog sett resten av Final Destination-filmerna...


PREMIÄR 9 SEPTEMBER 2011




Ännu en liten kärleksfilm...


PREMIÄR 23 SEPTEMBER 2011




En lite roligare kärleksfilm som handlar om att hitta den rätta, men det är när man inte letar som man hittar den ...


PREMIÄR 30 SEPTEMBER 2011




Och så avslutar jag med den här som jag tror kan vara rolig men lite pinsam..


PREMIÄR 11 NOVEMBER 2011





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar