torsdag 4 augusti 2011

Jag blev kär, ledsen och glad!

Som ni kanske vet så skulle jag på förhandsvisning av filmen "Jag saknar dig" idag.
Tänkte säga lite saker vad jag tyckte om filmen och så.

Filmen har premiär 19 Augusti.




Jag börjar med det som var lite dåligt i filmen - Skådespelet!
Det var inte värst bra men det var skit samma tycker jag för handlingen i filmen drog upp den.
Filmen är ju från början en bok skriven utav Peter Pohl som heter "Jag saknar dig, jag saknar dig".


Jag gillade handlingen i filmen, den var bra och fin. Många blandade känslor kom fram under filmens gång, väldigt starka känslor också. Man blev chockad (jag satt och höll andan) och man blev ledsen (jag lyckades hålla tårarna innanför kanterna på mina ögon) och man blev sjukt kär!

Här är en liten film från inspelningen...


Spola till 1:43.... Kan han bara säga nej?


Jag vet inte vad jag ska säga mer om filmen... Den var bra och se den! ; )

Nej just det, musiken i filmen var bra också.
Här har ni en låt som var med i hela filmen typ, den hade ganska stor del i handlingen faktiskt.
AiluCrash – Turn The Tide (Cilla Turns) (spotify)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar