söndag 5 februari 2012

Varje söndag är den andra lik...

Eller?
Idag har varit en rätt bra söndag om jag får säga det själv, tiden har gått fort och jag har fått saker gjorda till och med. Värsta händiga tjejen alltså!
Möblerade i rummet i lägenheten och blev riktigt nöjd, känns större nu och är bättre med plats om det kommer folk. Blev nästan sugen på att ordna fest när jag var klar, haha!
Sen blev det en tur in till stan o shoppade två par skor och en längre antennkabel till TV:n.
Kanske lägger upp bild senare på hur möbleringen blev och på skorna. Ni kanske vill se sladden också?

Har även fixat så jag har ljudet bakom soffan nu så det blir lite extra feeling om man kollar på film eller bara lyssnar på musik. Skönt att få bort lite sladdar vid TV:n också.

Ska försöka få det lite mer "hemtrevligt" här. Trivs inte riktigt som det har varit, behöver lite mer hyllor och tavlor på väggarna bland annat. När jag är klar och känner mig "hemma" så ska ni få se resultatet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar