onsdag 29 oktober 2014

Längtan är lång!

Åh va jag längtar tills vi flyttar! Ska bli så kul att flytta och få inreda och göra fint med nya saker i ett "nytt" hus! Det kommer bli sååå fint!
Nu sitter jag och kollar på gardiner, mattor, kuddar... ja allt möjligt som man kan inreda med eller som jag kan få inspiration ifrån och göra själv!
Ska till huset i helgen o greja som tusan så det blir klart någon gång!

Sen är det bara en månad tills jag o Jonas åker till solen! En vecka på Lanzarote i det här mörkret ska bli så skönt! Få ladda batterierna på nytt och bara få vara med min underbara fästman och umgås!

Idag är det vinprovning på G på jobbet! Ska bli skönt att kunna umgås lite med kollegorna utan att behöva jobba arslet av sig och faktiskt kunna sitta ner o prata.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar