onsdag 6 juli 2011

Bio

Ikväll var jag och Johan på bio, Transformers 3 - Dark Of The Moon.

Det som jag tänkte på under filmen var "Shit, va gött med mycket ljud!".
Det var så härligt mycket bas och gött ljud bara, jag trivdes.
En annan sak jag tänkte på "Ja, dessa killar/tjejer kan jobba med after effects..." haha!
Dessutom såg vi den i 3D, fast man var ju nästan tvungen för att den visades bara i 3D...

Jag är inte så förtjust i 3D efter att ha sett Trassel och Sanctum i 3D, den här filmen var inte så mycket bättre men den var sjukt mycket bättre än Sanctum i alla fall.

3D:n på Liseberg (panda vision?) är så sjukt mycket bättre än dessa "vanliga filmer" i 3D.

Men filmen var bra, den innehöll dock inte så mycket roliga små-skämt som i de andra två filmerna och Bumblebee använde sig inte så mycket utav låtar i den här filmen vilket jag tycker var synd för det gör han så charmig i de andra filmerna.

Men jag kan rekommendera att se filmen, om ni sett de andra två, fast den här filmen avslöjar ännu mer varför autobots och decepticons "bråkar"....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar