måndag 25 juli 2011

Jag glömde..

Jag glömde ju bort att berätta vad som var kul i helgen.

(Lördagen)
Först så var vi ute med båten på sjön och skulle filma lite men så såg vi på himlen när vi kommit ut att det skulle nog komma ett ganska så rejält regnväder så vi rodde under en bro och satt där ett tag och väntade tills det dragit förbi. Det kom inget regn på oss det drog förbi, men vi såg hur det kom närmare (har det på film).

Så vi rodde vidare.

Men sen när vi skulle in till land kom det en riktigt ordentlig regnskur och tur var att vi hade regnkläder på oss.
Men det regnade ordentligt alltså!

Sen på kvällen var vi på Skillingmarksparken och dansade och hade kul. Det var Fernandoz och Bonnrock som spelade.

Idag har vi i princip åkt tåg och varit aströtta, när jag kom hem (ca kl 16) så la jag mig raklång i soffan och åt popcorn och låg där tills jag vaknade kl 20 (sov en timme). Sen dess har jag tittat på filmen Casanova, ätit mat och tittat på TV och nu sitter jag vid datorn och har på "När lammen tystnar" på TV:n.

Ute blåser det ganska rejält faktiskt, så persiennerna i fönstret rör sig. haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar